JULKLAPPAR

Nu kommer det bilder på mina julklappar!
Fick en platttång också men den ska bytas så den fick inte vara med!
·
1. En bok om djur och växter och sånt!
2. Min älskade palett från viva la diva ♥
3. En vargkalender som snart ska hängas upp på min vägg!
4. Väska från H&M som jag velat ha väldigt länge.
5. Lite badsaker.
6. "Malinmoney" som pappa gjorde till mig, när jag vet vad jag ska köpa så får jag riktiga pengar istället! 8D
7. En liten liten digital bildvisnings nyckelring!
8. Presentkort på Espresso House!
9. Presentkort på H&M.
10. Den godaste parfymen ♥
11. En mascara! Men fick en av mamma och en av farmor..så jag har så jag klarar mig! Haha :)
·
Lite närmare och bättre bilder på paletten och vargen och en bild på mig och Humlan från inatt!
Ha det bra!
Pusshej ♥

Kommentera tack!
Postat av: Anne-Marie

Var kunde man köpa paletten ifrån? Lindex? för det finns en sjukt bra ögonskuggepalett där också! :)

2010-12-26 @ 16:18:53
Postat av: MALIN

Min blev nog köpt på Åhléns!

2010-12-26 @ 18:27:46
URL: http://firewolf.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie

okej :)

2010-12-31 @ 15:23:45

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback