Varför gör jag detta nu igen?

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jaa! Typ färgade håret blont, var ovänn med Humlan i 2 månader, flyttade ca 20 meter till ett nybyggt hus!
höll du några av dina nyårslöften? jag hade inga
blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? inte vad jag vet!
dog någon som stod dig nära? nej!
vilka länder besökte du? italien
är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? allt ska va bra! alltid.
vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 13 Januari, min födelsedag..kommer inte på något annat.
vad var din största framgång 2010? vet ej.
största misstaget? allt gnäll.
har du varit mycket sjuk? ja ganksa!
bästa köpet? Mina kängor tror jag.
vad spenderade du mest pengar på? Kläder, resor, mat, cigg och alkohol.
gjorde någonting dig riktigt glad? JA! Alla mina underbara vänner + att Humlan och jag fick bättre relation till varandra än någonsin.
vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Hela Kent boxen ♥
var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag :/
vad önskar du att du gjort mer? Vet ej!
vad önskar du att du gjort mindre? Gnällt och stått ut med massa skit.
blev du kär under 2010? Vet inte vad det är riktigt..men det är bra!
hur många one night stands? Inga!
hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? pass
bästa boken du läste i år? Parfymen
något du önskade dig och fick? En varg!
något du önskade dig men inte fick? Massor.
årets bästa film? Kick Ass!
vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med släkten och Humlan.
vad gjorde du på midsommar 2010? Var sjuk...
finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? pass
vad fick dig att må bra? Vännerna ♥
vem saknade du? Humlan en del perioder. Och sen alla vänner jag träffar väldigt sällan!
lärt känna nya människor? Japp!
kommer du komma ihåg år 2010? JA!

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback