FÖRÄNDRING?

Inatt innan jag somnade så låg jag och tänkte.
Jag kom på en massa saker som jag måste ändra på!
Och det var:
·
SLUTA RÖKA
ÄTA MER OCH NYTTIGT
SPARA PENGAR
FÄRGA HÅRET
SKÄRPA MIG I SKOLAN
INTE GÖRA SAKER JAG INTE KÄNNER FÖR ATT GÖRA
·
Jag har verkligen gått in för det nu och ska verkligen försöka med allt.
Så jag blev glad när jag verkligen bestämde mig för att försöka med det!
I fredags var jag på bio med Humlan och såg "Harry Potter och Dödsrelikerna"
Den var faktiskt väldigt bra tyckte jag!
Längtar tills nästa del kommer.
Sen sov jag över hos Humlan och på lördagen var jag med honom och sen stack jag till Gabbie, Johnny och Anna.
Vi drog vidare på en liten fest.
Det va helt ok.
Segt men det hade vissa roliga stunder.
Sen sov jag och Gabbie över i Johnnys lägenhet.
Idag så åkte vi till Skurup och gick hem till Gabbie.
Vi lagade mat och hade det trevligt.
·
Jag kom hem för nån timme sedan och börjar nästan direkt bråka med mamma (och pappa).
Så segt.
Hatar att bo hemma.
Längtar som fan tills jag har möjlighet att flytta hemifrån!
Måste skaffa ett jobb så jag tjänar pengar.
Pusshej ♥

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback