WHITE REFLECTION SYSTEM

Go´eftermiddag!
Nu sitter jag på mitt rum med blekning i håret.
Jag kunde inte vänta tills på måndag med att färga håret!
Så Emilia, du får färga mitt hår en annan gång ♥
Det kommer nog inte bli så ljust som jag hade hoppats, men det blir ljusare i alla fall.
Det är bättre än inget!
·
Jag sov över hemma hos Humlan från igår till idag.
Igår så kom jag till honom vid 5 tiden.
Så fort jag kom dit så skulle vi sticka till Jägersro.
Jag, Humlan och Carolin (Humlans syster) stack dit.
Först så hämtade vi Humlans mobil som blivit lagad, sen åt vi och sen handlade vi på coop forum.
Jag köpte hårfärg och lite lyxig kattmat till Janson :*
·
Sen senare så var det "Crank" på tv, helt störd men awesome film!
Sen somnade vi vid 2 ungefär.
Vi hade satt klockan på 06.30 nästa dag, men vi snoozade till 07.25, haha!
Så dåligt.
Men vi kom upp i alla fall, tur det!
·
Sen tog jag tåget till Malmö som Emilia var på.
För idag hade vi ju praktik.
Vi skulle hålla i en egen datorlektion med de små 2orna.
Det gick bra, Emilia skötte snacket! (Y)
·
Efter praktiken så åt vi först lunch med Humlan på La Empanada.
Gott gott!
Sen gick jag och Emilia på stan och jag köpte en t-shirt.
·
Nu så ska jag gå och se hur det går för min blekning!
Bilder på hur det blev kommer senare!
Pusshej ♥

Kommentera tack!
Postat av: Emilia

Såååå spännande :D

2010-11-26 @ 17:10:49
URL: http://ohbrendon.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback