silver

Hejsan!
Nu känner jag att jag måste berätta lite om sista dagarna på lovet.
Jag sov över hos Humlan från igår till idag.
Mysigt ♥

Vi såg "Skyline", den var sjukt bra och häftig.
Coola fartyg, monster och effekter, högt tempo och ja, en skitbra film enligt mig!
TRAILER

Ja, den tycker jag ni ska se helt enkelt.
Sen har jag och Humlan varit ute och spelat fotboll och sett mer film och bara chillat!

Idag så vaknade jag upp hos Humlan, åt frukost ute i solen och sen åkte jag till Malmö och direkt vidare till Lund för att träffa Emilia!
Vi åkte till Nova Lund för att shoppa inför studenten.
Vi har fixat studentklänningar och en massa annat bra!
Jag visar bilder på det jag köpte imorgon.

Nu måste jag gå och lägga mig, det är ju skoldag i morgon.
Längtar MYCKET tills studenten!

Godnatt fina ni ♥


Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback