sommarkänslor

Idag har varit det härligaste dagen i år!
Gick med bara shorts och t-shirt idag och det var aldeles perfekt!
En tjocktröja också på eftermiddagen, och åh, det var så härligt!
Nu känns det verkligen att sommarn är påväg.

Satt ute och åt frukost med katten i solskenet!
Sen hämtade jag "Fienden" (som är en grymt bra bok som jag läser just nu) och läste tills Humlan kom.
Vi satt ute i solen och bara njöt av värmen som man inte känt på länge!

Sen gick vi in och såg film, sen åt vi och ja, sen var det dags för oss att gå till tåget för då skulle Humlan hem.
När han hoppat på tåget så gick jag en liten promenad, satte mig på "mitt place" och snackade med Emilia i telefon.
Sen gick jag hemmåt och nu sitter jag här!

Hoppas ni haft en härlig dag! ♥


Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback