black & blue

Idag har jag först varit på arbesintervju.
Jag fick jobbet som telefonförsäljare.
Så ni kan ju vara beredda på att få ett samtal av mig.
Köp då.

Sedan så stack jag hem, chillade och fixade mig.
Gabbie kom hem till mig och så stack vi till Malmö.
Där träffade vi Robin.

Vi var på två spelningar.
1. Lugnt Liv
2. Bob Hund

Båda var totaly awesome!
I morgon är det fest som gäller.
Sista dagen på Malmöfestivalen och bra band och fint folk.
Så jag taggar med att sitta och blogga istället för att sova.
Nej..jag är otroligt trött.
Måste sova nu, så ha det fint, hörs i morgon eller någon annan dag.

Godnatt.
Här får ni en supersöt bild på blixten, en av världens sötaste katter.

Kommentera tack!
Postat av: Minna

Håller fullständigt med, det ÄR en av världens sötaste katter.

2011-08-31 @ 15:22:00
URL: http://abi.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback