underbart

Igår åkte jag och hälsade på Johnny på hans internat.
Det var så jävla trevligt.
Alla som jag träffade var sjukt trevliga och härliga.
Det blev fest på kvällen, vi satt först ett gäng på balkongen, sen stack vi till en annan del av fridhem, sedan så hamnade vi hos en människas farmor (som inte var hemma) och sedan stack vi tillbaka igen och sov.
Men ja, jag klättrade i träd och dansade med folk och hade skitskoj!
Idag vaknade vi lite bakis men jag tog bussen hem och Johnny stack på lektion.
Så det har varit jättetrevligt och mysigt.

Idag kom jag hem runt 3 tiden, chillade vid datorn.
Jag och pappa såg precis film, vi såg "I am number four".
Den är faktiskt väldigt bra!
Nu ska jag se "Little Miss Sunshine".

I morgon ska jag på arbetsintervju och på kvällen ska jag vara med Gabbie och några andra.
Awesome, awesome, awesome.
Vi hörs snyggingar!



Kommentera tack!
Postat av: J

frodhgem is the shiet. taxk tack, hahaj så fin bild =P



/uou know who.

2011-08-25 @ 02:34:52

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback