2011//summary

Okej då är 2011 snart slut.
Det är varit ett sjukt bra år, eller ja, det mesta har varit bra!
Tänkte att jag gör en punktlista med bra och dåliga saker.
So here we go!

BRA

*
Jag blev 18.
* Valborg var bra och man var glad som fan.
* Gjorde slut med Humlan.
* Tog studenten och klarade mig utan ett enda IG.
* Piercade mig och gjorde en sidecut.
* Många öl på puben.
* Började utveckla mitt intresse för smink.
* Har umgåtts mycket med mina närmsta vänner.
* Jag har lyckats få min stil till det jag vill.

DÅLIGT

* Spenderade ett halvår av 2011 med någon som inte var bra för mig.
* Problem med jobbsökande.
* Inte så mycket festande senaste månaderna.

Men ja, det var det jag kom på nu!
Det är ju så mycket mer bra och dåligt men det kommer jag inte på nu.
Ni får ett till inlägg sedan med outfit and stuff.
Puss!
:*

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback