26 december//new in


Idag har jag varit i Malmö med Emilia och handlat på mellandagsrean.
Jag fyndade en grej, det var den vita tröjan.
Den andra var inte på rea, men det blev den ändå!
Det har jag varit en trevlig med otroligt stressig och irriterande dag.
Folk ville verkligen shoppa idag. GOSH.
Man fick verkligen se upp för armbågar, fötter, barnvagnar osv osv osv.
Jag och Emilia gick in i en affär och gick ut direkt igen i många.
Usch.
Men vi bet ihop som män och klarade det.

Nu ska jag snart äta och sen göra mig i ordning, ska sova över hos Wanda ikväll.
Ska bli najs.

Ha det fett!
Puss.

Kommentera tack!
Postat av: Emilia

VI TOG DET SOM DE MÄN VI ÄR!!

2011-12-26 @ 19:10:38
Postat av: Robin

GAH! Fan att jag inte är i Malmö för då hade jag hängt på!



2011-12-26 @ 19:33:49
Postat av: Gabbie

Du vet att det var inte alls mycket folk ute på svågis och jägers, GULLET? ;D

2011-12-27 @ 01:11:24

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback