new in

Idag var jag med Linnea i Malmö, vi gick i massor med affärer, käkade och fulade oss vid malmös julpyntning!
YEAH!
Sjukt skoj.

Detta köpte jag, en parfym och en liten glittrig krogplånbok eller vad man ska kalla det.

Snart kommer ett inlägg med en sminkning jag gjorde nyss och fortfarande har i hela huvudet. 
Ska bara redigera lite och sen ska ni få se!
Cheers.

Kommentera tack!
Postat av: catarina

sv. miike snow har jag lyssnat på :) det är väl främst silvia jag fastnade för då.



& låten du länkade var liiite för mycket dubstep för mig, hehe. men annars gillar jag den typen av musik också! så tipsa gärna om mer? :)

2011-12-10 @ 23:15:33
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback