otroligt otroligt

Man blir ju sjukt glad när man ser att ca 20 stycken går in på min blogg fast jag inte uppdaterat på hela dagen.

Och anledningen till att jag inte uppdaterat är att jag haft ett dygn med Wanda!
Vi kom hem till Wanda runt 22 igår och började kolla film, sen blev det en till film, sen blev det två avsnitt the young ones och sedan snackade vi en massa och sedan så blev det ett till avsnitt the young ones. 
Helt plötsligt vad klockan 7 på morgonen och Wanda skulle upp till skolan en timme senare.
Men vi somnade och sedan väckte Wanda mig vid 11 och då fick jag sova vidare på hennes rum (vi somnade på hennes mammas rum).
Sedan ringde Wanda och väckte mig vid 2, då steg jag upp och gjorde mig i ordning i Wandas hem. 
Åt frukost, snackade lite med Wandas mamma och sedan stack jag för att träffa Wanda.
Underligt med asnajs dygn!

Idag har vi gått lite på stan och varit på kraft och spelat spel.
Sedan hade jag lite snack med mamma och pappa om serious stuff.
Och nu kom jag nyss hem från en kvällspromenad med Emilia, som jag ska träffa i morgon.

Förlåt för ett långt inlägg, hoppas det är okej!
Här får ni en lite gammal bild på mig och Wanda.
Ha det fint, puss!
:*



Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback