BELLA/LINKÖPING

Hejsan ni!
Jag sitter just nu i en säng med Bella, hon med sin mobil och jag med datorn.
Så galet, igår så la jag upp ett logginlägg på facebook där jag skrev att jag var i Linköping och då kommenterar Bella och berättar att hon också är där.
Så himlan sjukt!
Så vi har haft en trevlig dag på stan, sett film, ätit (massor), sett Big Brother, och snackat en massa.
Men Bella skulle ha åkt hem ikväll men tåget men det var fullt, så hon sover här inatt.
Trevligt!
Nu ska vi se klart på Mean Girls och sen dricka te kanske?
Bay ♥
·
Här är vi!
Bilden är printad, så den blev lite knasig..
·

Kommentera tack!
Postat av: Emilia

Jeeehtefien jeansjacka :D

2011-02-21 @ 08:15:32
URL: http://ohbrendon.blogg.se/
Postat av: HOMLAN

JAAA MALIN! jag vet inte hur man svarar på bloggkomentarer så jag gör det här, eller kanske det man ska?!

vad vet jag...



Men näää ingen farlig manet, men gjorde skit ont xD

Brände mig på axeln, poss poss saknar dig<3<3

2011-02-21 @ 18:28:11

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback