Dag 15, någonting jag ångrar.

Jag ångrar en hel del saker, men ska komma på en sak att skriva om.
Jag ångrar nog mest just nu att jag blekt, färgat och plattat sönder mitt hår.
Mitt hår är så sjukt slitet att jag inte vet vad jag ska göra med det.
Hade jag tagit det mer försiktigt med det så hade det varit mycket lenare och helare.
Usch..
Men det är inte så mycket att göra åt det.
Måste platta håret annars blir mitt hår skitfult.
Helt galet fult!
Men får se vad som händer med mitt hår i framtiden..
YEAPP!
·

Kommentera tack!
Postat av: angus macgyver

i know the feeling. jag gjorde detsamma för något/några år sedan, och kommer aldrig göra om det igen! det är alltid lätt att vara efterklok.

2011-02-10 @ 21:15:11
URL: http://angusmacgyver.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback