O'Learys

Hejsan!
Idag var sista gången jag umgicks med Humlan på 2 veckor.
För i morgon åker han till Thailand.
Åh, kommer sakna honom så mycket som man kan sakna någon.
·
Efter skolan idag så åkte jag till Malmö och blev hämtad av Humlan och hans Mamma.
Vi åkte till NetOnNet och försökte få Humlans mobil fixad, men det gick inge bra.
Hans kan fortfarande inte skicka eller ta emot mms.
Men som tur är så går det att smsa och ringa!
·
Sen åkte vi hem till dem och då packade Humlan.
Några timmar senare så åkte Jag, Humlan och hans föräldrar till O'Learys och åt, drack öl och kollade på en fotbollsmatch mellan Arsenal och FC Barcelona.
Det var jättehärligt och roligt att se hur mycket alla som satt där brydde sig om fotbollen.
Varje gång det var nära mål så ställde sig folk upp eller gjorde oförståeliga ljud, men man förstod att det betydde typ "OOOMG DET BLEV NÄSTAN MÅÅÅÅL", haha!
Men som tur var så vann laget som Humlan hejade på (Arsenal), annars hade han kanske gått och surat den sista stunden vi kunde umgås!
Jag åt jättegod mat föresten, pasta med nån sweet chilisås och lax och sen en Guinness till det ♥
MUMS!
·
Sen blev det tåget hem 23.10 och sen blev det många hejdå-pussar!
Kan inte ens räkna hur många det blev.
MEN MEN!
Förlåt för ett långt inlägg, hoppas någon orkade läsa detta.
Pusshej nu ska jag sova! ♥
·

Kommentera tack!
Postat av: Anna

TACK snyggve! :*

2011-02-17 @ 08:47:29
URL: http://annablohm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag orkade läsa allt<3

poss kommer sakna dig min blomma<333



älskar dig<3 :**

2011-02-17 @ 09:55:05

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback