Dag 01, presentera mig själv!

Okej, då börjar jag..
·
Jag uppfattar mig själv som:
·
* Oftast glad
* Snäll (ibland för snäll)
* Gnällig
* Väldigt känslig
* Omtänksam
·
Kan skriva lite kortfakta om mig.
Namn: Malin Backlund
Ålder: 17, 18 blir jag den 13 Januari
Civilstatus: Har väl ett förhållande
Intresse: Mysa, umgås, gå på bio, festa, rita osv
Bor: Hos föräldrarna
Dricker: Te, Proviva, Öl, Vaniljlatten från Espresso House
Äter: Sushi är favoritmaten! Men sen äter jag det mesta, men verkligen INTE falukorv och stuvade makaroner. USCH!
Jag älskar: Mina närmsta vänner, (nästan alla) katter, festa, prata i telefon, handla nya onödiga saker som känns viktiga för stunden, pussar och kramar med Humlan på morgonen och att gapskratta med Emilia!
Jag hatar/ogillar: Sniglar, vodka, folk som beter sig olika mot mig beroende på sällskapet, mens och när killar raggar..
·
Det var väl det jag kom på nu!
Om nån har en fråga eller nått så är det bara att fråga!
Pusshej här kommer lite bilder som kanske beskriver mig ♥
·

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback