Dag 02, min första kärlek, Dag 03, mina föräldrar

Jag hade min första kärlek när jag var mycket liten.
Ca 5 år gammal.
Jag och en vän till mig "tummade" på att vi skulle gifta oss då.
Varje gång vi träffades.
Vet inte om det räknas som första kärleken..
Men gulligt var det i alla fall!
·
Mina föräldrar är gifta och bor tillsammans och så.
Dom är kristna, snälla, överbeskyddande (ibland) och kan gå mig på nerverna.
Men oftast är det bra, fast det hade inte suttit fel att flytta hemifrån med Humlan..
Dem tycker att mycket är fel..tex, sex före äktenskap, alkohol och sånt, homosexuella och en hel del till..
Kan vara jävligt irriterande, men har vant mig.
Men, det är ju mina föräldrar så innerst inne älskar jag dem, men jag känner inte det direkt.
Jag kan säga såhär, jag kramar inte dem ifall dem inte kramar mig.
·

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback