HML

Idag var jag i skolan.
Hade medieproduktion tror jag.
Jag jobbade med en rörlig bild uppgift istället.
Men yeh yeh.
Sen stack jag och Emilia hem till Emelie och träffade hennes underbara 5 orangea kattungar!
Dom är så fakking söta! ♥
Sen efter det så åkte jag hem till Humlan.
Vi kollade film, åkte till Jägersro, rensade bland hans kläder och då fick jag ett par badshorts och en t-shirt som var försmå för honom!
Tack för dem Humlan!
Sen fick jag några tröjor att sova i av hans mamma!
Tack för dem Annika!
·
Sen kom jag hem vid 8 typ.
Och ja, nu sitter jag i mitt rum, lyssnar på Robyn och njuter av vaniljrökelse som jag fick av Humlan! ♥
Yeh yeh!
Bra dag.
I morgon ska jag vara med Emilia i Ystad och fika.
Sweet!
En sådan tröja som är på bilden fick jag ärva av Humlan!
Pusshej ♥
·

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback