NYÅR

Nu tänkte jag berätta om min nyårsafton!
Det blev en lyckad fest hemma hos Christopher och Emilia.
Jag gick dit med Humlan och Anna.
Först var det väl lite dött, men så är det ju alltid.
Sen blev alla fulla och det var trevlig stämning.
Sen skulle ju jag och Humlan åka till Oxie och vara där vid tolvslaget.
Men..när vi snart var vid stationen..så gick tåget.
Så, vi missade tåget och fick fira tolvslaget på Skurups tågstation.
Men, det var trevligt ändå!
Mysigt med fyrverkerier, pussar och kramar!
Vi tänkte att vi väntar på nästa tåg som går 00.18.
Det stod det på en sån informations skylt, men helt plötsligt försvann texten och dem sa inget i högtalarna.
Så det slutade med att vi sov hemma hos mig.
Det var trevligt, men inte riktigt som det var tänkt..
·
Jag saknar 2009, det bästa året.
2010, helt okej, men kunde varit bättre!
Så nu får jag se hur 2011 blir!
Hoppas det blir det bästa året.
Pusshej och ha ett grymt år!
Har tyvärr inga nya bilder..

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback