OJOJ

Sitter i sängen, precis som jag brukar göra när jag bloggar.
Jag har precis målat naglarna svarta, galet längesen som hade den färgen..
·
MEN idag har jag:
* Varit i skolan
* Varit med Humlan
* Sen ett litet tag med Gabbie
* Planerat massa saker och sånt
·
I morgon ska jag till skolan, sen slutar jag vid lunch.
Då drar jag och Emilia och hämtar mitt leg.
Sen drar vi till Malmö och DÄR ska jag se om jag hittar en tröja/kofta som jag vill ha!
WAH!
Det kommer blir bra det.
Pusshej och sov så gott.
Nu ska jag börja se på en film så jag blir trött.
·
Har inte sett denna bilden på mig och Humlan förr, tyckte den var söt!
MEN blixten förstör ganska mycket.
Hitta nya bilder på datorn är nästan alltid kul!
·

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback