SLEEPY

Hejsan allihopa!
Nu är jag jättetrött och måste sova.
Men först vill jag berätta lite om idag.
Emilia kom till mig igår och sov över.
Vi skrattade som vanligt i mängder och hade jätteroligt!
Vi kom inte i säng förrän jättesent.
Men som tur var så började vi skolan kl 12 idag.
Ja, så idag har jag haft Foto B i skolan, det var trevligt.
Och japp, det var den enda lektionen idag!
Sen kom Humlan till mig vid 16.
Vi myste, myste, myste och spelade lite UNO och åt mat.
Sen åkte han hem vid 20 typ.
Det blev tv med pappa sen och nu sitter jag här.
Trevlig dag!
Här kommer en bild som jag fotade idag på lektionen!
Vi skulle fota "färg" och det tycker jag att jag gjorde.
Pusshej ♥
(Klicka på bilden för att se den mycket större!)


Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback