ice cold

Hej igen!
Idag är jag lite bättre.
Hostar mindre och känner mig lite piggare, inte frisk än, men det är påväg!

Sitter för tillfället och dricker isvatten och kollar på något sött barnprogram med små grisar.
Men det är i väntan på att komma på något bättre att se.
Det kanske blir skins..

Senare idag, vid 3 så kommer Emilia hit, det ska bli så trevligt.
Hon kommer alltid och hälsar på mig när jag är sjuk, det blir jag så glad av!
Här har ni länk till hennes blogg och hennes tumblr.
BLOGG & TUMBLR


Och här är hon!


Kommentera tack!
Postat av: Emilia

Åååeh finis :3 snaaaart kommer jag till dig :D <3

2011-06-27 @ 14:34:14
URL: http://ohbrendon.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU är finis alltså xD menade inte bilden... lite ego.. heheh JAAJJA :* du är finis!

2011-06-27 @ 14:34:51

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback