Edward ♥

Jag fick en present idag också..
När jag och Gabbie kommit ut från Myrorna, så kommer Emilia med en påse och säger "här!".
Jag tar emot påsen, öppnar, tittar och börjar gapskratta!
För jag fick nämligen världens fulaste tiger som Gabbie och Emilia hittat och köpt i smyg inne på Myrorna.
Med hjälp av tigern som nu heter "Edward" så har vi fått några människor att skratta.
T ex, en busschaufför, en kille i kassan på Mc Donalds, lite folk på kraft och ja, oss själva såklart.
Här kommer lite fina bilder på älskade Edward!

Lägg märke till hans snea ben, ögon, nos, öronen som är fel vikta, fjunet, ALLT!
Helt Edward är ful, men vi älskar honom ändå!








Edward fick en vän till slut! ♥

Kommentera tack!
Postat av: jennifer

hahahah!

han föräldrar måste varit syskon så ful som han är! :o

2011-03-26 @ 16:01:53
URL: http://nattstad.se/jennifermeurling

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback