future ♦

Sitter och tittar på ett fint torkat blad och tänker på framtiden.
Ni vet ett sånt blad som det bara är "trådar" kvar av.
Som bara är vitt typ.
Sånt jättefint.
·
Jag vill veta vad som ska hända om några år.
Hur jag har det då och vad jag jobbar med osv.
Det jag hoppas på att jag har är:
·
* en ganska liten och mysig lägenhet som jag bor i ensam eller med Humlan.
* ett jobb som gör att jag klarar mig och att jag har pengar över till lite shopping och sådant.
* en bra kontakt med mina närmsta vänner.
* att jag mår bra.
·
Nä, nu måste jag först och främst hitta ett sommarjobb (som förhoppningsvis blir ett jobb jag kan ha efter sommaren).
Sen måste jag ta tag i det ultratråkiga skolarbetet.
Och sen, sen blir jag lugn!
·

Kommentera tack!
Postat av: Emilia

Tänk vad skönt det kommer vara sen när, vi om några år, kommer sitta i vår egen lägenhet, en stadig inkomst och fina vänner, ett bra liv, allting är ordnat och man bara trivs. Så hoppas jag det blir och jag längtar så till det! :D

2011-03-23 @ 13:17:12
URL: http://ohbrendon.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback