mina senaste fynd

Idag hade jag först praktik med Emilia.
Sen satt Humlan med oss när vi hade lunch, han åt inget för han gillar inte sushi...som vi älskar!
När vi slutat praktiken så åkte jag, Emilia och Gabbie till second hand affärer.
Myrorna & Emmaus.
Älskar second hand ♥
Jag brukar nästan alltid fynda något!
Efter det så var jag med Alicia och Marielle.
Allting idag har varit jättetrevligt, förutom att jag blev inlåst.
Men det löste sig snabbt!
Nu ska jag visa bilder.
Klicka på dem för att se bättre!
Puss!




Kläderna - Myrorna
Parfymen - H&M (och den luktar nästan som Laila Bagges perfym "You Rock" som jag velat ha!
Är sjukt nöjd med allt!
Tack för en bra dag allihopa!

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback