pink

Godmorgon!
Har ni sovit gott?

Igår så hade jag först praktik med fina Emilia, vi fotade elever från en klass från möllevångsskolan.
Det gick bra, men oj va slut man blir i huvudet och kroppen.
Men jag och Emilia hade ett bra tempo och vi fick massor av fina bilder.

Sen så åt vi lunch med Gabbie och satt och snackade om en massa saker.
Vi tog tåget 14.02, Emilia till Skurup och jag till Malmö.
Då stack jag till kraft där det var klädbytardag!
Jag hittade en hel del fina saker som jag tog med mig hem, sen så lämnade jag en massa saker som jag inte ville ha längre.
En t-shirt, en sjal, ett par skor och en tröja till Gabbie.
Det blev mina fynd!

Sen så köpte jag en våffeltång på öppna hjärtat!
För 40 kr, perfekt!

Men det kommer bilder senare idag eller i morgon.

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback