thunder

Sitter på mitt rum med godis och täcke, lyssnar på regnet och åskan och väntar på blixtar.
Mysigt till tusen!

Humlan sov hos mig till idag, det var också mysigt!
Vi såg "The Town" igår, den var bra, men inget jag hade pallat se igen.
Tack för en mysigt dygn Humleboii ♥

I morgon far jag till Helsingborg för att träffa Julia som jag inte träffat på hur länge som helst.
Det ska bli så skoj att snacka om allt som har hänt sedan vi träffades sist.

Ha det bra nu allihopa!

Här är en bild på mig och Julia från i somras ♥


Kommentera tack!
Postat av: Anna

Svar: Jag lever! Det syns typ inte att jag blivit skadad heller. Jag har bara ett fett fult märke under läppen. Så tyvärr får du inte se någon fläskläpp på tisdag. ;)

2011-05-22 @ 19:27:20
URL: http://annablohm.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback