julskyltning//skurup

Innan gästerna kom hit så gick jag och pappa på julskyltningen i Skurup, det gör vi varje år.
Mamma fick stanna hemma ifall gästerna skulle komma tidigt.
Glögg, lotter (man kan vinna julklappar), julgranar och en massa jul.
Mysigt värre!
Jag och pappa vann varsit paket och jag tog en gratis kalender.
Det blev en bra första advent.

Nu sitter jag och skriver i väntan på efterrätt på mitt rum.
Orkar inte vara social hela tiden.

Senare idag ska jag nog träffa Gabbie.
Hoppas ni haft en fin första advent.
Puss!

Kommentera tack!
Postat av: Anna

Svar: Jag vill att du ska komma hem till mig och kolla på min "stora" tv i min mysiga säng. Du får göra det snart! :D <3

2011-11-28 @ 01:23:39
URL: http://annablohm.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback