en dag som idag

Idag har jag varit med Emilia darling i Malmö.
Vi har shoppat, ätit och varit utan gränser som vanligt.
Så det har varit skitkul.
Emilia jobbar väldigt mycket, så vi träffas väääldigt sällan.
Fast denna veckan verkar lovande.

Jag hittade en massa fina saker idag.
Det kommer nog bilder på det i morgon.
Jag har blivit sjuk kass på att fotografera det jag köpt.

Men här får ni lite bilder från idag i alla fall.

Bild 1 & 2 - Fika på Espresso House.
Bild 3 - Påminnelse till mig själv, blev lite kär i en tröja...
Bild 4 - Sushi på tåget hem ♥ Dem har öppnat ett nytt sushi ställe på Malmö C, det var RIKTIGT gott! Gillar ni sushi så ät där!
Bild 5 - Kollade nyligen X2 med tända doftljus och en katt bredvid mig.

Bra dag :*


Kommentera tack!
Postat av: BAJS

BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS!!!!!

2011-10-06 @ 13:17:25

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback