haters gonna hate ♥

Jag undrar vem/vilka det är som skriver alla anonyma kommentarer här.
Är så jävla nyfiken!

Jag har fått höra fina saker, tex:

* "Kroppsformen som en säl"
* "Jag kommer....sicken hora."
* "Typ...emo wannabe goth?"
* "Du verkar ha stora imageproblem."
* "Det är för att du byter håfärg var 3e sekund ch blir aldrig nöjd, vilken stil du än har"

Asså, fantastiskt!
Varför döljer du/ni vem ni är?
Jag vill veta!

Puss ♥


Kommentera tack!
Postat av: Emilia

Haha, fantastiskt!! Helt underbart. Vilka jävlar asså.



JAG TYCKER DU ÄR BÄST OCH SNYGG OCH FIN OCH AWESOME OCH ALLT :* <3

2011-10-09 @ 23:17:34
URL: http://ohbrendon.blogg.se/
Postat av: kusinjosefin

Försök att inte påverkas av sådana patetiska människor. Du är cool fortsätt så!

2011-10-10 @ 07:54:42

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback