längesedan

Idag så träffade jag Carl för första gången på jättelänge!
Vi har varit extremt dåliga på att träffas så det fanns massor att snacka om.
Vi köpte kaffe på barista som vi tog med oss medans vi gick omkring i Malmös parker och pratade om det mesta.
Sedan köpte vi godis och sedan sa vi hejdå.

Då gick jag hem till Robin som var lite bakis, hehe!
Vi kollade nästan bara trailers för en massa filmer och en massa andra klipp.
Så blir det om man är lite seg och sliten, som vi alla är.

Efter ett tag kom Gabbie också men jag och Gabbie var inte kvar jättelänge.
Vi vandrade till subway och åt varsin ultragod macka.

Sen åkte jag hem och Gabbie åkte vidare.

Nu sitter jag här och har haft en sjukt bra dag!
Tack ni som gjort den så bra.
Puss!


Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback