äntligen

Nu är jag nästan frisk.
Gick ut idag, har inte varit utomhus sedan i söndags.
Träffade Emilia idag också, jättetrevligt som vanligt!
Vi satt ute, drack energidricka och snackade.
Vi träffas lite väl sällan nu när det inte finns någon skola mer.
Men det går bra!
Det finns mer att snacka om varje gång vi träffas i alla fall.

Köpte blekning idag och ska köpa färgen på tisdag.
Såå tisdag eller onsdag så färgar jag håret!
Hoppas att det blir lyckat.
Vill inte bleka sönder mitt hår igen.

Tisdag-Torsdag blir det Emiliadagar.
Ska bli såå trevligt!

Och på måndag blir det en Fika-Med-Robin-dag!
Awesome.

Nu ska vi snart äta!
Det ska bli sååå gott, mamma lagar en av mina favoriträtter.
Fläskfilé med en underbar sås till och hasselbackspotatis!
Borde ta en bild så ni får se hur gott det ser ut!

Vi hörs senare.
Pusshej!



Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback