måndag med robinski

Jag har bestämt att jag ska dokumentera hela denna veckan med bilder.
Så jag börjar nu!

Enligt klockan så är det tisdag nu.
Men jag räknar det som måndag.

IDAG fikade jag med Robin, vi satt på barista länge och snackade.
Sedan gick vi lite på stan, men ingen av oss var så pepp på det, så vi hamnade på subway.
Åt varsin skitgod macka och där satt vi i en timme och snackade ännu mer.
Sedan åkte jag hem!

Här kommer lite bilder.



So yeah.
Robin, latte, skräp, Robin och Jag.
En bra måndag helt enkelt.
Seg, men bra!

Godnatt på er finisar!

Kommentera tack!
Postat av: mia

re: de är från Modekungen, finns länkat i inlägget :)

2011-09-13 @ 13:54:42
URL: http://keeponrunning.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback