onsdag

Hej på er!
Nu sitter jag här efter ett trevligt dygn hos Emilia.
Vi har färgat Emilias hår, sett film, lagat mat och snackat en massa!
Det har varit jättetrevligt verkligen!
Lite synd (just idag) att Emilia fick ett jobberbjudande så vi var tvugna att stiga upp kl 6 idag.
Det är därför jag är hemma så tidigt idag.
MEN det gjorde ingenting, för jag fick tid på bussarna att komma igång med min bok som jag köpte i tisdags.
"I det tysta" heter den och verkar jättebra, har läst 60 sidor typ.

Nu kommer det bilder från igår!



Puss på dig fina tjej

Kommentera tack!
Postat av: Robinski

Så fina människor! Jag blir helt varm inombords när jag ser bilder på er! MEEP. Massor med kärlek!

2011-09-15 @ 11:25:25
Postat av: Emilia

Pusss på dig finaaa cheyen :* och dig robin du är AWESOME!!!!!!

2011-09-15 @ 19:15:28
URL: http://ohbrendon.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback