aktiv


Har varit aktiv detta dygnet, målade en tavla inatt.
Snodde texten av M.I.A, tyckte det passade.
Blev faktiskt nöjd! 
Brukar bli missnöjd med det mesta, men denna tavlan satte jag upp på väggen.

Jag tränade nyss hemma i rummet, gjorde sit-ups, rygglyft, utfall, jägarställning, armträning och gick upp och ner i trappan och lite annat.
Stolt över mig själv att jag äntligen tog tag i det, haha.

Började dagen med att gå ut i Skurup och äta frukost på en mysig gräsmatta.
Kaffe, vatten och dubbelmacka.
Perfekt väder var det också.

Nu ska jag städa och sedan kolla klart på någon av filmerna jag påbörjat.

Kommentera tack!
Postat av: Linnea J

Aaaa M.I.A. <3



Snog!

2012-04-12 @ 14:35:53

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback