dagen efter

Tjena brudar och boys!
Nu sitter jag hemma efter en asbra fest hos Jonas.
Det var grymt som fan.
Drack vin och öl, spelade ölspel, badade i badtunna ute i underkläder (hade inte badkläder med mig), dansade, hade skoj och ett plus är ju skitbra folk!
Så ja, det var riktigt bra.

Började vid tio på kvällen och slutade någon gång runt....4-5..?
Blev väckt av Jonas som jag trodde var Gabbie, hahaha.
Satt ute i solen med Anna och Gabbie.
Jag och Gabbie plockade fram ett twister vi hittade och körde på så gott vi kunde, medans dem andra kollade på tv.
Att vi ens orkade!?

Jag och Gabbie gick runt 12 och köpte cola, lagade mat och kollade på gårdagens bilder, som ni får se sen.
Några av dem i alla fall..

Nu är jag själv och ska kolla transformers och äta ostbågar, godis och dricka läsk i gårdagens smink och kläder.
Nyttig och fräsch ska man ju vara!

Skål och tack för en bra fest och dag allihopa!

Kommentera tack!
Postat av: catarina

sv. tack!

2012-04-08 @ 17:38:16
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback