jag och gabbie på äventyr i jämshög

Igår steg jag och Gabbie upp 05.30 för att ta tåget 06.49 till Malmö.
Och sedan vidare till Bromölla och sedan bussen därifrån till Jämshög.
För att kolla på Jämshögs folkhögskola.
Micke som är med på sista bilden skulle också med, men han missade tåget och kom dit två timmar senare än oss.

Vi började med att lyssna på lite info om skolan.
Sedan gick vi runt och snackade med lite folk som går på skolan.
Efter det så klättrade vi klättervägg och jag kom upp till taken i gymnastiksalen som det var i, stolt över mig själv, haha.

När Micke kom dit så lyssnade på informationen om fritidsledarutbildningen och sedan snackade vi med en lärare på skolan.
Efter det så väntade vi på bussen i en halvtimme och åkte tillbaka mot Malmö.

Det var en lång och jättetrevlig dag!

Men det var bara halva dagen, resten kommer i nästa inlägg!

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback