new in + today's

 
Det på översta bilden köptes igår!
Allt förutom mössorna och strumpbyxorna är från Emmaus, bästa second hand affären ♥
Mamma betalade byxorna och koftan, TACK!
Hårfärgen fick stanna i kylskåpet, köpte en ny lila hårfärg, ska fylla på färgen innan jag flyttar.
Sjalen som jag har på andra bilden köpte jag på en loppis i onsdags när vi spelade minigolf (jag, Emilia, mamma och pappa).
Just nu när jag skriver detta så sitter jag i min säng, vi har släktkalas, men för tillfället kollar alla handboll.
Bara jag, mamma och farmor som inte är intresserade, haha.

I morgon ska jag hem till Emiliabaaaaabe och sova över, det var för längesedan.
Måste hinna med så mycket nu innan jag flyttar.
11 dagar kvar.
Skål och hejdå, vi hörs! 
:*

Kommentera tack!
Postat av: Emilia

SNYGGA GREJER GURL!!!

Vi ska ses som fan imorgon! BABBBEEE

Svar: JAAAAA DARLINNNNN!
Malin

2012-08-10 @ 20:08:21
URL: http://ohbrendon.blogg.se

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback