piercing

Idag så steg jag upp vid halv 10 och fixade mig, hoppade sedan på tåget till Malmö som Emilia satt på.
Vi gick runt på stan och kollade i en del affärer, jag fick ett nytt simkort till min mobil så nu har jag bra täckning igen!
Köpte en vit t-shirt på H&M, inget speciellt alls, men jag älskar den.
Vi piercade oss på india vid 2 tiden.
Kommer bild i nästa inlägg.
Gabbie var med och kollade när vi piercade oss, sedan stack vi till kraft, hängde där och åt soppa.
Sedan stack jag, Gabbie och Wanda hem till mig och kollade film.

Nu sitter jag här och ska snart sova för första gången med piercingen, kommer säkert sova på det örat och ha ont i morgon.
Men det märker jag då!

I morgon ska jag, mamma och pappa till Ystad för att handla saker som jag behöver till flytten (som närmar sig snabbt).
7 dagar kvar, herregud alltså.
 
GODNATT.
 

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback