swim good & little steps

Hej fina ni!
Jag sov över hos Emilia från igår till idag, det var så trevligt så.
Vi kollade på 4 filmer, Emilia lagade mat till oss, gosade med alla fina katter och hade det asbra!
Känns konstigt att detta blev sista gången jag är där innan jag flyttar, var inte där så ofta innan heller men nu kan jag inte!
Nu är det bara 9 dagar kvar, har inte börjat packa men känner mig inte stressad konstigt nog.
Har ett fullt schema nu och jag hoppas att jag hinner träffa alla vänner!
I morgon ska jag och Emilia pierca oss, längtar.
 
Ja, men nu vet jag inte vad som händer riktigt, alltså ikväll.
Här kommer två bra låtar!


Kommentera tack!
Postat av: Emilia

Ja det var ett himla himla fint dygn! :D

OCH det ska bli sååå awesome imorgon!!

2012-08-12 @ 22:51:41
URL: http://ohbrendon.blogg.se
Postat av: Emilia

Ameh åh skrev en kommentar men det fick fel tror jag så jag vet inte om de kom fram xD

SKREV IALLAFALL ATT DET VAR ETT FIIIINT DYGN OCH ATT IMORGON KOMMER BLI AWESOME :DD

Svar: Haha jag fick båda kommentarerna :D:DDDDDDDDD
Malin

2012-08-12 @ 22:52:37
URL: http://ohbrendon.blogg.se

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback