alltså nu får jag ta och skärpa mig igen

Jag är ju sämst på detta, det blir nästan inget bloggande!
Ska försöka lägga ner lite mer tid på att ta "riktiga" bilder och uppdatera mer.
Gosh...
Och bättre blir det inte nu heller för jag ska snart sova.
Men jag kan berätta lite om idag.

Okej, jag och Emilia fikade som sagt med Anna i Ystad idag, vi satt på espresso house uteservering utan jackor, åh gud va härligt det var!
Jag handlade lite nytt idag, ett läppstift, läppglans, nagellack, en pocket bok och en annan bok.
Ni får se bilder på det i morgon.

Marielle kom hem till mig idag efter att jag åkt hem från Ystad, det var jättetrevligt, har saknat att umgås med den tjejen! Vi kollade på gamla bilder från när vi lärde känna varandra och skrattade åt dumma men roliga klipp.
Sedan spelade vi sällskapsspel med pappa. Skoj det med!

När Marielle tagit tåget hem så stack jag och träffade Gabbie, jag satt med henne och kollade på när hennes handbollslag tränade, hon var inte med eftersom hon var lite sjuk! 
Sedan så gick vi hem till Gabbie och kollade film.

Jättebra dag med mycket att göra!
Mer sådant, tack.

Godnatt mina fantastiska bloggläsare! :*

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback