en dag med marielle och senare med gabbie

Himla söt är Marille och den lilla tjejkatten Sture!
Vi var i Malmö idag och fikade på glassfabriken, där fyndade vi båda kläder, ni får se hur dem ser ut när jag tvättat dem.
Sedan stack vi hem till Marielle och lekte med Sture och kollade en massa gamla bilder.

Jag tog tåget hem så jag var i Skurup 20.40.
Snabbade mig hem och åt lite, sprang till coop som stängde 21, mötte Gabbie, vi handlade och sedan bakade vi en kladdkaka med banan i, den blev perfekt!
Sedan så har vi kollat på "Final Call", gosh...spännande film det där.

Nu ska vi sova och i morgon åker vi in till Malmö.
Tack ni två fina tjejer för en bra dag.
Godnatt!
:*

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback