idag + new in


En väligt ful gammal keps ska bli fin inatt.
Ska sy på tygmärket som jag köpte idag på shock för 29 kr.
Sedan så köpte jag ett halsband i Lund för 12 kr på glitter.

Jag firade min alla hjärtans dag med Magda i Lund, vi fikade, gick i en massa affärer och snackade en massa skit som alltid! Jättetrevligt, skoj och mysigt!
Sedan åkte jag till Malmö, kollade läget på shock och sedan fikade jag med Robin på barista.

När jag väntade på tåget hem så kom Emilia och Christopher neråkandes för rulltrappan, så fick sällskap av dem på tåget.

En väldigt bra dag! 
I morgon blir det en till.
Emilia kommer till mig på morgonen och sedan ska vi vara med Robin på kvällen och sedan sover Emilia hos mig!

Nu ska jag tömma diskmaskinen och sedan jagar jag senaste skinsavsnittet, hoppas på jaktlycka idag.

Hörs kanske senare, annars i morgon! :*

Kommentera tack!
Postat av: Ida

Tror kepsen kommer bli riktigt snygg med Union Jack ^^

2012-02-15 @ 01:29:52
URL: http://idawe.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback