03.37

03.37 började jag skriva på detta inlägget.
Jag kom inte på en mer exotisk rubrik än så.
Men nu är jag väldigt trött och funderar på att sova snart.
Helst vill jag kolla film efter film efter film, men det går inte.
Jag ska upp halv 12-12 i morgon och sedan kl.14 ska jag fika med David i Malmö.
Men det var längesen jag fikade med honom så det ska bli väldigt trevligt.
Vi kommer nog sitta på ett Espresso House och snacka om allt och inget.

Hoppas ni har en bra natt och att ni sover tungt och gott.
Vi hörs i morgon, får se om jag hinner slänga in en outfitbild här.

Jag försöker göra mitt bästa att få min blogg till att bli något jag själv hade velat följa.
Man ska ju vara sig själv och göra sin blogg personlig, right?

Godnatt mina trogna följare!

Vilka är ni 30 st som läser min blogg nästan dagligen? ♥

Kommentera tack!
Postat av: Emilia

JA-AAAAAAG :3

2012-01-25 @ 09:49:16
URL: http://ohbrendon.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag! :D

2012-01-25 @ 10:47:35
URL: http://annablohm.blogg.se/
Postat av: Guppyn

HAFFJ JEHJ JAG

2012-01-25 @ 18:20:29

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback