fin dag

Idag var jag med Gabbie i Ystad! ♥
Men såklart glömde jag att jag hade kameran med mig, kom på det när jag tog bussen till stationen...
Vi fikade på espresso house och snackade om allt som hänt sedan sist.
När hon skulle in på en lektion på hennes skola så gick jag in på min gamla skola (John Bauer).
Åh va trevligt det var!
Snackade med mina gamla lärare, kollade hur det såg ut på skolan nu och ja, shit vad jag saknar skolan!
Jag och Emilia kommer nog ta en beskök där någon dag i nästa månad.

Här har ni bilder på mig och Emilia från tåget till Skurup.

Kommentera tack!
Postat av: Ida

Både du och din vän har så fina hårfärger!

2012-01-28 @ 10:07:53
URL: http://idawe.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback