big bad wolf

Ah tjena.
Jag har varit hos Frida tisdag - torsdag så jag har inte varit aktiv här.
Dels för att jag haft skitkul och för att min blogg.se app inte funkar.
Vi har druckit god starkglögg mitt i natten ute i Dalby, druckit varm choklad på hennes tak och pratat om fina och fula namn, spelat hur mycket James Bond (goldeneye) som helst och ätit mycket mackor med te och sovit på soffan så vi inte har lång till Bond.
Igår var vi på Hörby marknad med Leo, kaozz men asnajs!
Jag köpte en drömfångare.
Är så glad för den!

Nu kommer Emilia hit om 30 min typ.
Hon ska sova över för hon kommer inte hem, vi ska kolla mycket film och ha skitskoj!
Yeah.
Livet leker och om inte så himla lång tid flyttar jag.

Herregud.
 

Kommentera tack!
Postat av: frida

aw yeah! Dalby! fett med myskalas:D

Svar: Jaaa verkligen! :DD
Malin

2012-07-06 @ 02:19:31

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback