oj oj oj alltså

Ja alltså det har hänt så mycket senaste veckan och några dagar till!
Lite dåligt och mycket bra!
Shit alltså.
Haha, jag bubblar snart över!
Tänkte vänta tills i morgon när alla är vakna och skriva här och på facebook och på typ...alla andra sidor vad som hänt.
Åh.
Är så glad att jag dör.
Nervös, glad och spänd och lite mera glad.
Det dåliga som hänt har jag redan glömt bort och det är bara att leva vidare som vanligt.
Så just nu är mitt liv bra.
Alltså verkligen bra.
OH GOD!

Måste sova nu så jag orkar med morgondagen.
Ska åka till Höganäs för att fira Julias student.
Puss och godnatt!
Lite musik jag lyssnar på i mitt liv nu för tiden.

WOLF GANG
RIHANNA
HADOUKEN
PHAELEH
FEVER RAY
Och otroligt mycket mer och blandat.

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback