sorgligt och mycket text

Hej hej hej.
Jag åkte ju till Siesta i onsdags, det var jättekul.
Najs fest, bra folk och allt var bra.
Jag och Gabbie somnade skedandes och vaknade i ett lagom varmt tält.
Vi åt frukost i kylan och sedan gick vi tillbaka till campet.
Chillade där, snackade big brother med Axel och Robin, kul att hitta folk som var oväntat mycket insatta.
Jag, Gabbie och André gick till staden för att köpa mat och dricka, det tog ca 2 timmar...
Efter det gick jag och Gabbie och kollade på Rebecca & Fiona, härligt!
Sedan så började det bli kallt som fan och vi gick tillbaka.
Köpte langos, mhm!
Sedan började man festa lite smått, jag hostade och snorade en hel del men det var ok.
När klockan var ca..23 eller något så kände jag att jag behövde sova, trött som fan och hade blivit väldigt förkyld.
Jag försöker sova och försöker sova och försöker sova lite till.
Det gick inte för det var för kallt, för mycket snor och hosta.
Jag kom fram till att jag måste hem, nu.
Så jag smsar Gabbie gråtandes och ber henne komma.
Hon ringer min pappa som är bäst och han ska komma och hämta mig.
Så när klockan är 2 ungefär så blir jag hemkörd.
Kommer in i huset halv 4 och somnar.

Det var värt att åka till siesta, bara jävligt trist att bli sjuk.
Nu sitter jag i sängen och vill inte flytta mig.
Puss och hej, ha det fint.
Ni får någon bild i nästa inlägg.

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback