breathe in breathe out

God kväll.

Något av det jobbigaste jag vet är jobb/framtidssnack med föräldrarna, blir så arg att jag nästan sprängs.
Kan dem inte förstå hur svårt det faktiskt är att få ett jävla jobb.
Efter alla sådanna snack känner jag mig bara så dålig.
Är arg och illamående.

Sedan så hör man ljudet av röster som pratar och jag antar att det är om mig för annars hade det inte varit så tyst och mumlande.
Gosh.

Så jaha, i morgon ska jag söka praktikplatser och jag får inte ens söka där jag vill eftersom det är mindre chans att jag får sommarjobb där.
Sååå JA i morgon ska jag ut och söka praktikplatser på ställen jag inte vill vara på i 3 månader.

Jag kommer ju såklart stå ut och göra det bästa av situationen för det gör jag alltid.
Allting kommer nog bli bättre än jag tror.

Så fuck it, jag får bita ihop och ta det som en man.
Skål!


Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback