shower

En bild som Emilia fotade på mig igår påväg hem från Svalöv.
Vi åkte dit med mina föräldrar för att gå på sådant öppet hus, jag gick en runda och kollade området med elever som gick foto och sedan var jag på en intervju med fotolärarna.
Det var trevligt!
Men jag är inte helt 100 om jag ska söka dit.
Ska snacka mer med mamma och pappa efterssom det är så jäkla dyrt!

Men det finns en till skola som jag ska på öppet hus på.
Hoppas den lockar ännu mer!

Jag och Emilia stack till Hjärup efter Svalöv för att kolla in Jackriborg eller hur man stavar det.
Vi fikade där, handlade på världens finaste mataffär och sedan åkte vi till Skurup.
Där kollade vi top model. 
Asnajs!

Idag ska jag inte göra ett skit.
Jo, nu ska jag duscha.
Hejdå!

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback